Service

Harta Centrelor de Service

Formular de contact

*
*
*
*

* = câmpuri obligatorii
Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal.

Recunoașterea garanției:

Pentru a beneficia de reparație în garanție clientul trebuie să prezinte certificatul de garanție completat cu data vânzării și ștampilat de firma vânzătoare și factura cu care a achiziționat produsul. Fără prezentarea acestor documente nu se recunoaște legitimitatea cererii. Firmele de service autorizate sunt obligate să prezinte certificatul de garanție al produsului reclamat și formularul de lucrări completat pentru a primi acceptul pentru reparație (pe e-mail). În cazul în care în termen de 48 ore aceste documente nu sunt trimise Sanela nu va considera reparațiile ca și în condiții de garanție și costurile vor fi suportate de către client. Garanția este valabilă numai pentru produsele instalate conform instrucțiunilor de montaj de către o firmă sau persoană autorizată. În același timp trebuiesc respectate toate condițiile tehnice pentru instalare (sursă de alimentare cu curent corespunzătoare, filtre pentru apă, presiune de apă între 1 -6 bari.

Atenție:

Produsele din oțel inox nu pot fi întreținute cu cloruri sau detergent cu conținut de cloruri! Utilizarea lor poate duce deteriorarea suprafeței produsului. Folosiți doar detergenți recomandați produselor din oțel inox.